onsdag 28 december 2011

Tidigarelagda nyårslöften?

Har börjat så smått att komma tillbaka efter sjukdomen innan jul. Utslagen är ju kvar och de känns inte behagliga om man säger så. Än har jag inte fått tillbaka energin men hoppas att den kommer snart. Inte mycket har blivit gjort och det är lite tråkigt när det är så.


 Bilden visar ett mossbehängt nerblåst träd.

Har i alla fall tagit mig ut på promenad runt Illern som jag brukar. Simon har varit hos mig och då blir det ju ett måste med utevistelse.
Både i måndags och i dag så har jag varit lite förvånad över hur många som tagit sig tid och åka dit (ligger någon mil utanför sta´n). De sista månaderna har jag och Simon i stort sätt varit ensamna där i skogen. De nya tiderna som man brukar lova sig själv ska komma efter nyår har nog börjat en vecka tidigare i år. Men det är ju inte så konstigt, reorna börjar ju innan jul nuförtiden så varför inte ett nyårslöfte veckan innan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar