måndag 23 april 2012

Med stickor

Läste i en blogg om att det är bra att slutföra saker. Visst är det det. Men att börja på ett  nytt handarbete är bland de bästa som finns. Kan avslöja att jag har några på gång.
Nu slutförde jag pippitröjan till mitt barnbarn och då är det elgalt tycker jag att börja på ett nytt.

 

Vill också ha en pippitröja så jag letade bland mina garner och fick fram färger så det passar. Har gjort om lite för att det ska gå lite lättare att sticka. 
Inte har det blivit något hål i min garnhylla för nya garninköp i alla fall.


Eller?

3 kommentarer:

  1. Nej du, det blir inga inköp av garn på ett tag. Ser ut som hos mig, men jag har gömt lite på vinden också=) Men med lite tur kan man ju springa på något man bara måååååste ha.

    SvaraRadera
  2. ..skulle vara om du ställer spelaren under köksbordet.

    SvaraRadera
  3. Nja några nystan till kan du nog få plats med ;)

    SvaraRadera