fredag 4 maj 2012

Gnäll


Blir så irriterad på POSTKODLOTTERIet!
Inte nog med att det nästan varje vecka kommer adresserad reklam i brevlådan - som jag inte bett om att få. Så många träd som används till det, för jag är väl inte den ånda som får sådan reklam.
Nu har de börjat med att skicka reklam i mailen också. Jag har nu provat någon gång om dagen att försöka avregistrera mig. Varje gång jag gör det så kommer detta meddelande upp till mig:

Avregistrering från PostkodLotteriets E-postutskick



Felmeddelande: Det gick inte att avregistrera din e-postadress. Gå tillbaks och försök igen.

System Error: Det går inte att avregistrera just nu. Var god försök igen senare

Jag har ändrat i mailen så det mail från dem ska vara skräppost men det fortsätter dyka upp i alla fall. Finns det någonstans där jag kan anmäla dem?

Tack för att du läst mitt gnäll!


2 kommentarer:

  1. Jag får också reklam från dom. Vann en extra lott i 3 mån. och sen ringde dom och ville att jag skulle fortsätta med den. Men jag har 2 och det får allt räcka. På mailen har jag inte fått något.

    SvaraRadera
  2. Det är vid sådana tillfällen man får lust att byta mailadress......

    SvaraRadera