onsdag 8 februari 2012

Nyköp till musen

I mitt liv är det inte så stora saker som händer. Om man bortser från den turbulens som min arbetslöshet orsakar. Den stressen är som den är. Inte hjälper det av att inte få de intyg från argetsgivaren som A-kassan kräver. Men som sagt, det är som det är.
För några dagar sedan kom ersättaren. Har haft samma musplatta sedan den första datorn inköptes. Sonen var sådär 14 år och det har gått lika många år sen dess. Den sista tiden har musen fastnat i de sprickor som som blivit under årens lopp.
På Photobox hade jag gjort en ny musmatta med vinterfoto jag tog för ett tag sedan. Tänkte att jag skulle lära mig att gilla vintern om jag ser den här tjusiga bilden.

3 kommentarer:

  1. Riktigt tjusig matta. Sedan behöver du bara en för våren, sommaren och hösten också ;)

    SvaraRadera
  2. Underbar bild, måste ju bara gilla vintern när du ser den :)

    SvaraRadera
  3. Fin den är, en sån ska jag nog oxå skaffa mig,
    Min börjar bli sliten :))
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera