söndag 19 februari 2012

Skräck

Jag har ganska livlig fantasi, i alla fall när det gäller katastrofer.

I tidningarna står det så mycket om bedrägerier, skimming och dyligt. Har aldrig varit utsatt för något men....  mitt hjärta stannade när jag läste det här i min mailbox:

xxxxx@tranas.se via (min mailadress) 18 feb (1 dagar sedan)Du har lån som går ut  inom kort.

Och började inte slå förräns jag fick upp det, läste fortsättningen
2012-02-21 Holt, Anne, Flimmer 2011
Vänliga hälsningar
Tranås stadsbibliotek

Så jag drog en lättnadens suck. Ingen har än så länge stulit min identitet och tagit ett lån. Men måste snabba på och läsa ut boken så jag kan lämna tillbaka den på tisdag.

3 kommentarer:

  1. Lite kul måste jag säga=) Tur det inte var större lån.

    SvaraRadera
  2. Tur det bara va ett sånt lån :))

    SvaraRadera
  3. Skönt när det inte är värre lån :)

    SvaraRadera