torsdag 1 mars 2012

Buzzador - utlottning


Var och hämtade försändelsen från Buzzador igår.



Tycker att det är roligt att prova på nya produkter även om det är lite pyssel kring det. Den här gången är det en ny sorts pulverkaffe (lite gammaldags ord - men hoppas att det är förståbart?)



Har inte provat än men ska göra det framåt förmiddagen.

Vill du också prova?
Lottar ut två av förpckningarna på 95 gram. Till en god kopp kaffe går det åt 2 gram enligt anvisningarna. Du behöver bara skriva en not i kommentarerna, sen skriver jag vilka som får proverna och du kontaktar mig om din adress. Du får efter det att du provat kaffet gå på in på en sida och ge kommentar om vad du tycker.

3 kommentarer:

  1. Jag är ju en kaffemoster så visst kunde det vara gott, det är ju Gevalia också.

    SvaraRadera
  2. Klart att jag vill testa kaffet. Det är min livsdryck=)

    SvaraRadera
  3. Maken älskar kaffe så har du kvar ställer han upp som försökskanin :)

    SvaraRadera