lördag 31 mars 2012

Slutet på mars

Nu har jag varit och latat mig flera dagar hos min syster. Bara satt mig vid bordet och ätit god mat utan att göra mycket nytta för mig. Jag behövde komma ifrån mina tankar som virvlar runt under väntan på ett beslut som inte är mitt.
Så vi har hunnit med besök på loppisar. Inte många lopppisar som min loppisradar missar. Några saker fick följa med mig hem. Ibland är det så mycket som jag ser som är bra att ha. Ibland blir det bara konstaterande att det finns fina saker men som jag inte behöver ha. Köper inte för att sälja vidare. Tycker det är roligt när mina nära och kära säger till mig att hålla ögonen öppna efter någon sak.


Promenader blev det, så nu har jag sett vårblommorna, tussilago, blåsippa och vitsippa. Titta noga på bilden så blir belöningenatt se min årets första blåsippa. Förra säsongen nötte jag ut mitt ena par träningsskor, kvar har jag asics triatonskor. Tydligen inga skor för långpromenader, för på mina fötter finns nu fyra skavsår.



Chocken i morse blev att vakna till ett ganska så vitt landskap utanför dörren
Som tur var hade jag beställt tid för nagelförlägning så jag hann inte med att bli heldeppig över snön. Avskyr snön.


Sitter här och viftar med mina nya röda, långa naglar. Vad jag älskar dem!
På bilden finns mina handledsvärmare med kvastskaftsvirkning.
Nu är det bara ett par dagar kvar att vänta på besked. Positivt eller negativt, oavsett blir det bara att jobba vidare i den riktning som beehövs.


2 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas det blir ett bra besked

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott......
    Snygga naglar!

    SvaraRadera