tisdag 13 mars 2012

Vad jag varit duktig idag!

Vad jag varit duktig idag!

Gårdagens tvättid drog över till idag. Torktumlaren var trasig så det tog lite tid attt få handdukarna att torka och som tur fanns det ledig tvättid på förmiddagen idag. Nu är allt vikt, manglat och inlagt på sin plats i.

Sen lagade 10 portioner korvgryta då det var lunchdax. Det tar ju inte längre tid att laga 10 portioner än en.

Mitt matbröd var slut så det blev till att baka. Idag blerv det ett recet ur ICAs receptboken. Tycker att hembakat är godare än "köpebröd".

Det som jag nog tycker åär allra duktigast är nog att jag stack ut och stuffade runt 5 km på 45 minuter.


Nu ska jag bara sätta mig och ta det lugn hela kvällen. Kanske lite stickning. Och en bit nybakat bröd till fisksoppan jag gjorde igår.

2 kommentarer:

  1. Du har du verkligen varit duktig. Nu kom jag på att jag måste ju skriva om kaffet. Lovar att göra det.

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara attans!!!! vad duktig du är.

    SvaraRadera